Luuk Henst

€ 1.209 Opgehaald

Doneer nu
Ik collecteer omdat:

Mijn jongste zusje is op 29 jarige leeftijd gediagnostiseerd met eierstokkanker. 1% krijgt deze ziekte maar op zo'n jonge leeftijd. Sinds 2023 heeft mijn zusje 3 maanden mogen genieten van een 0-meting. En helaas is er een recidief ontdekt en is ze ongeneselijk (ziek) positief.
Ik voel me als broer erg machteloos rondom de ziekte van mijn zus en probeer op deze manier toch mijn steentje bij te dragen.
Na zelf een zware periode te hebben gehad met mijn verslaving heb ik besloten om mijn leven te herpakken, ik ben afgekickt en ben nu bijna 11 maanden clean. Dit en de ziekte van zusje geven mij een enorme drive om door te gaan en het beste van mijn leven te maken.
Mijn zusje is afgelopen november een weekend weggeweest vanuit Stichting TuTu.
Ik ga de marathon van Utrecht lopen (ruim 42 km) in de hoop een mooi bedrag in te zamelen voor de stichting Tutu om zo meerdere gezinnen met een zieke dierbare een herinneringsweekend te gunnen.
Tijdens het rennen van deze marathon kun je mij herkennen aan mijn roze T-shirt en mijn Tutu.